לוקחים את הילד לתספורת ראשונה? כדאי לכם לקרוא את זה קודם

שתף פוסט:

כל הורה יודע שלקחת את ילדו לתספורת יכולה לפעמים להרגיש כמו משימה לא פשוטה. ההתפרעות, חוסר הסבלנות והתקפי הזעם יכולים להפוך את החוויה למאתגרת, במיוחד אם זאת התספורת הראשונה.

בתור אבא לילדים וילד שהיה סרבן תספורות בעצמו. אני מבין את הקושי גם שלכם ההורים, וגם של הילדים שלכם.

החוויה שלי מתספורת בתור ילד דחפה אותי לפתוח את "ראש קצוץ"-מספרה מיוחדת שהופכת את התספורת לחוויה מהנה ונטולת מתח לכם ולילדים שלכם.

אחד המאפיינים הבולטים של המספרה הוא היעדר תורי המתנה. אתם יכולים פשוט לקבוע תור ולהגיע בזמן בלי לשבת ולהמתין עם הילד שהוא גם ככה לחוץ ומתרגש.

עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה, הצוות שלנו יודע בדיוק איך לגשת לילדים, גם כאלה שאולי קצת מהססים להסתפר. יש לנו את כל השיטות שיגרמו לילד שלכם להתרגש מהחוויה ולהרגיש בנוח.

בזמן התספורת אנחנו מדליקים לילד את מה שהוא הכי אוהב לראות, מפנקים בגלידה והפתעות תוך כדי שהוא יושב בכיסא מגניב ומיוחד שאנחנו גם דואגים לשדרג מדי פעם!

עם קטלוג מגוון של תספורות ושיטה מיוחדת שפיתחנו, אנחנו מספרים את הילד בזריזות, יעילות ומתאימים את התספורת לתווי הפנים שלו.

אנחנו מתמחים גם בתספורות לילדים עם מוגבלויות ונותנים לכל ילד את היחס המיוחד שהוא צריך.

תהיו רגועים שכל הכלים שלנו עוברים חיטוי קפדני ואנחנו שומרים על כללי הגינה מחמירים כדי שהראש הקטן של ילדכם יהיה בריא ובטוח ממזיקים.

כאנשים בוגרים אנחנו דואגים להסתפר ולשמור על הטיפוח שלנו כל הזמן, כך גם חשוב להרגיל את הילדים להסתפר, לפחות פעם בחודש.

התספורות גורמות להם להרגיש בוגרים יותר ומעניקות להם את החוויה הנעימה של טיפוח.

אנחנו יודעים לגשת ולהתאים תספורות לילדים בכל הגילאים מהקטנטנים ועד הבוגרים יותר.

אם אתם מתכננים להוריד את הקוקו הקטן של הילד שלכם ולעשות לו תספורת ראשונה(חלאקה)  אנחנו מזמינים אותכם ואת הגבר-גבר הקטן שלכם לחוויה מרגשת ושמחה שממנה הוא יצא מחויך עם תעודה, מדליה, מזכרת קטנה של הצמה והכי חשוב חתיך הורס!

אין ילד שיוצא בלי גלידה או הפתעה מתוקה אחרי התספורת! לראות את החיוכים שלהם בסוף, שהם גאים בעצמם ונרגשים מהחוויה הבוגרת והכיפית שהם עוברים זה הדלק שלנו להמשיך ליצור עוד חוויות כאלה.

מחכים לכם ב"ראש קצוץ"  בארי 68, נתניה.

פתח וואטסאפ
1
שלום👋
צריכים עזרה?
דילוג לתוכן