ספר גברים בנתניה

שתף פוסט:

האם יש הבדל בין ספר גברים בנתניה ובין ספר נשים?

אומרים שנשים הם מנוגה וגברים הם ממאדים ואולי זו הגזמה, אך אין ספק כי גברים ונשים הם מאוד שונים. זה נכון גם כאשר אנו מדברים על תספורות לנשים וגברים. יש הבדל עצום בין ספר גברים בנתניה ובין ספר המתמחה בנשים. השיער והתסרוקות של נשים וגברים הם באמת כמו נוגה ומאדים, ולכן, אם אתם גברים, ההצעה הכי טובה שאנו יכולים לתת לכם וטיפ הזהב שלנו הוא שעדיף פי כמה לפנות אל ספר גברים אם אתם גברים.

למה בעצם כדאי לגברים ללכת לספר המתמחה בתספורות לגברים? יש הבדל גדול מאוד בין ספר שמתמחה אך ורק בעיצוב שיער לגברים ובין ספר שמעצב שיער גם לנשים וילדים. לגברים יש נושאים רגישים מאוד שנוגעים לשיער שלהם:

– גברים רבים לא אוהבים שהשיער שלהם מאפיר או מלבין.

– גברים רבים חשים חוסר ביטחון עקב התקרחות או מפרצים שיש להם בשיער.

בנוסף לכך, בשונה מנשים, לגברים רבים יש שפם או זקן. ספר גברים מספק גם שירותים של עיצוב וטיפוח שפמים וזקנים. בנוסף לכך, הוא כמובן מספק גם שירותי עיצוב שיער לכל סוגי השיער. לספר גברים יכולים ללכת גם בני נוער וגם גברים בני כל הגילאים. הוא יכול לסייע גם בהסתרה של מפרצים בשיער – כך שאם יש לכם שיער דליל בחלק מהראש – הספר ידע לעצב לכם תסרוקת שטשטש זאת כך שישימו לב לכך כמה שפחות.

במספרת ראש קצוץבעלי המספרה דניאל דואג שהאווירה במקום תהיה נעימה, זורמת ומלאה בכיף! צוות המספרה מבין שלכל גבר והתספורת שבראש שלו. הספרים במספרה יודעים לקחת את הרצונות של הלקוח בנוגע למראה השיער שלו – ולהתאים את הרצון שלו למציאות.

אצלנו במספרה:

  • מספרים ילדים עד גיל 3 – תספורת ראשונה ברגישות ועדינות!
  • מעצבים ומספרים שיער לבני נוער וגברים באופן מותאם אישית!
  • מקפידים על היגיינה וניקיון – ומקפידים לנקות אחרי כל תספורת את הכלים בהם אנחנו מספרים וגם את חלל המספרה.
  • אצלנו תור זה תור! על ידי אפליקציה מיוחדת אנחנו מודעים לכל לקוח מתי להגיע – כך שאין צורך לחכות שעות בתור עד שהספר מסתפר.
  • השירות שלנו מקצועי, אדיב ומותאם לכל לקוח ולקוח.

האם כדאי לי להסתפר לבד?

יש המון דברים שאפשר לעשות לבד ותספורת היא לא אחד מהם לצערנו. אם תנסו לספר את עצמכם התספורת שלכם תהיה זוועתית ואנשים פשוט יבהו בכם. כך לא תוכלו לצאת מן הבית ותתביישו מאוד. עדיף פי כמה ללכת לספר מקצועי ולהבטיח תספורת יפה מאשר להסתפר לבד. וזו עובדה שאין עליה עוררין או מחלוקת אצל כל מי שיודע דבר או שניים על תספורות. בנוסף לכך לא תמיד יש לנו זמן וכוח לספר את עצמנו מדי שבועיים או חודש כל פעם מחדש.

מה לבדוק כאשר אני פונה לספר גברים בנתניה?

כאשר אתם הולכים אל ספר גברים בנתניה אתם צריכים לבחון מספר דברים קודם כל את רמת הספר וזאת בכדי להבטיח כי התספורת שלכם תהיה מושלמת. לצד זאת, אתם צריכים לבחון את רמת המספרה שלו. עליכם להבטיח כי המספרה תהיה נעימה, יפה, מרוהטת כמו שצריך, איכותית ושיהיה לכם כיף לבוא אליה. ככל שיהיה לכם יותר נעים במספרה כך יהיה לכם יותר כיף להסתפר וכך תרגישו יותר טוב עם הספר שלכם.

כמובן שאסור להתפשר על מקצועיות ואיכות הספר וזאת כדי להבטיח כי הוא יהיה מומחה אמיתי שמספר ברמה הגבוהה ביותר שיש וכך תוכלו להיות חתיכים ויפים וזה כמובן קריטי לכל אחד ואחד מאתנו.

אם אתם רוצים לשפר את המראה שלכם הדרך הכי קלה לעשות זאת היא להשקיע בתספורת. אחת למספר שבועות או חודשים מומלץ שתלכו לספר גברים מקצועי שיעצב לכם את הזקן, השפם וכמובן את השיער. צוות המספרה שלנו בנתניה – מספרת ראש קצוץ תשמח להעניק לכם תספורת מותאמת אישית – לא תספורת גנרית או כזאת שראיתם בעיתון – אלא תספורת שמתאימה במיוחד למבנה הפנים שלכם ולסגנון שאתם אוהבים.

תמונה לדף - ספר גברים בנתניה
פתח וואטסאפ
1
שלום👋
צריכים עזרה?
דילוג לתוכן